پنجره بالکن UPVC

پنجره بالکن UPVC

فهرست مطالب

برای داشتن نمای زیبا و جذاب در ساختمان و همچنین ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود گرد و خاک و صداهای مزاحم استفاده از پنجره بالکن UPVC طرفداران زیادی پیدا کرده است. تراس یا بالکن فضای اضافی برای خانه شما ایجاد می کند و شما می توانید مطابق میلتان دکور آن را بچینید و فضای مناسبی برای استراحت داشته باشید.

معرفی پنجره بالکن UPVC

پوشاندن یا بستن بالکن و تراس با پنجره دوجداره UPVC و شیشه برای شما فضاهایی با کاربری مختلف مانند اتاق، تراس گلخانه، انباری و آشپزخانه ایجاد می کند. برای این کار ابعاد و موقعیت لنگه بازشو را طوری در نظر بگیرید که برای نظافت شیشه های ثابت مشکلی نداشته باشید و عرض لنگه بازشو نیز با توجه به فضا باشد تا زمان باز شدن به دیوار برخورد نکند.

انتخاب پنجره دوجداره برای بالکن

پنجره های دوجداره بالکن یکی از ایده آل ترین طراحی های امروزی است که بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف کرده است. این پنجره ها با توجه به خواست و سلیقه مشتریان طراحی و تولید می شود. در هنگام انتخاب پنجره دوجداره باید توجه ویژه ای به محل نصب کرده تا محصول خریداری شده برای شما کاربردی باشد.

استقبال بی نظیر مشتریان باعث شده که شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع پنجره های دوجداره کنند، به همین دلیل تنوع بالایی از پنجره های دوجداره را در بازار شاهد خواهید بود. لازم به ذکر است که تنها ظاهر پنجره ها مهم نبوده بلکه جنس و کیفیت پنجره ها نیز اهمیت زیادی دارد در نتیجه در هنگام انتخاب پنجره دوجداره باید به کیفیت محصول نیز توجه نمایید. پنجره دوجداره را با بهترین کیفیت و جذاب ترین طرح از ما بخواهید.

 

پنجره دوجداره برای بالکن

مناسب ترین پنجره دوجداره برای تراس

پیشنهاد می کنیم برای یافتن مناسب ترین پنجره دوجداره برای بالکن یا تراس تان پنجره هافمن را انتخاب نمایید چرا که با ارائه ی بهترین پروفیل ها این امکان را برای شما به همراه می آورد که تا سالیان سال زندگی را در آرامش و به دور از سرو صدا تجربه نمایید.

مطالب پیشنهادی  تفاوت پنجره آلومینیومی ترمال بریک با پنجره upvc

پنجره دوجداره آلومینیومی بالکن

در ساخت پنجره های آلومینیومی همان طور که از نامش پیداست از آلومینیوم استفاده شده است. پنجره های آلومینیومی زیبایی های خاص و منحر به فردی داشته و به صورت چشمگیری مصرف انرژی را کاهش می دهد. استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی در بالکن از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری کرده و سر و صداهای بیرون را کاهش خواهد داد. پنجره های آلومینیومی بسیار مقاوم بوده و ایمنی فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید آن را به راحتی و بدون دغدغه نصب کرده و مانع از نفوذ ناخواسته افراد به نمای ساختمان شوید.

مزایای نصب پنجره دوجداره در بالکن

بالکن ها معمولا در خانه ها بی استفاده بوده و از آن به عنوان انباری استفاده می شود ولی می توانید با نصب پنجره های دوجداره در بالکن، این فضا را نیز به خانه اضافه کرده و متراژ خانه را افزایش دهید. همچنین می توانید در داخل آن میز و صندلی قرار داده و محیطی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی به وجود بیاورید. استفاده از پنجره دوجداره در تراس سر و صدای بیرون را کاهش داده و از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل خانه جلوگیری می کند. همچنین این پنجره ها علاوه بر کاهش ورود نور خورشید به داخل خانه، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کند.

  • مقاومت بالای پنجره های دوجداره باعث شده که این محصول در طی زمان کیفیت خود را از دست نداده و از جلوه آن کاسته نشود.
  • تنوع در طرح و رنگ پنجره های دوجداره باعث شده که این محصول با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.
  • نصب و اجرای پنجره های دوجداره به زمان کم و هزینه پایینی نیاز دارد.

 

نصب پنجره دوجداره در بالکن

پنجره دوجداره ریلی بالکن

شیشه دوجداره بالکن که به پنجره های شیشه ای نیز معروف است، یکی از جذاب ترین پنجره برای بالکن ها می باشد. پنجره دوجداره در ابعاد مختلفی می تواند تولید شود و حتی آن را به صورت قدی نیز می توانید نصب کنید. این پنجره ها می توانند به دو صورت از راست به چپ و یا از راست به چپ باز و بسته شوند. پنجره های دوجداره بالکن می توانند به گونه ای طراحی شوند که شما از داخل به بیرون دید داشته باشید. ولی از بیرون هیچ وضوحی به داخل خانه نداشته باشد. این پنجره هیچ فضایی را اشغال نکرده و تنها بر روی ریل خود باز و بسته می شود. پنجره دوجداره بالکن ریلی برای بالکن های کوچک گزینه مناسبی می باشد.

مطالب پیشنهادی  نظافت و نگهداری در و پنجره دوجداره

شیشه بالکن UPVC

شیشه بالکن یو پی وی سی یکی از ابتکارات جدید و پرکاربرد در زمینه طراحی و ساخت درب و پنجره بالکن می باشد. مخفف “UPVC” به معنی “پلی وینیل کلرید غیر اشباع” است که مقاومت بالا و عدم آسیب پذیری در برابر تغییرات جوی را به همراه دارد. استفاده از UPVC در تولید شیشه بالکن باعث شده تا این محصولات از نظر ظاهری بسیار شیک و زیبا باشند. در عین حال دارای طول عمر بالا و عملکرد بی عیب و نقصی باشند.

یکی از ویژگی های بارز شیشه بالکن UPVC، مقاومت بالای آن در برابر فشار، ضربه و حتی تغییرات دما می باشد. این ویژگی ها، شیشه بالکن UPVC را به گزینه ای ایده آل برای مناطقی با شرایط آب و هوایی نامساعد تبدیل می کند. علاوه بر این، این نوع شیشه به دلیل خواص عایق حرارت و صدا فوق العاده می تواند به بهبود کیفیت زندگی در داخل فضاهای بالکن و اتاق های مجاور کمک کند.

از دیگر مزایای شیشه بالکن یو پی وی سی، سهولت در نگهداری و نظافت آن است. سطح صیقلی و بدون درز این نوع شیشه باعث می شود که ذرات گرد و غبار به راحتی از بین برود و برای مدت طولانی تمیز بماند. به این ترتیب نیاز به تعویض مکرر شیشه کاهش می یابد و همچنین هزینه های نگهداری در دراز مدت به حداقل می رسد.

 قیمت نصب پنجره بالکن و تراس UPVC

قیمت پنجره بالکن براساس نوع شیشه و یراق ‌آلات پنجره UPVC استفاده شده در ساخت آن و همچنین ابعاد و اندازه و نوع باز شود متفاوت است و نیاز به محاسبه دارد.

مطالب پیشنهادی  قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره سال 1402

عوامل متعددی روی قیمت شیشه های بالکن تأثیرگذار است، متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب بسیار حائز اهمیت است.

پنجره بالکن‌ به دو صورت کشویی، لولایی یا با فریم آلومینیومی یا به‌ صورت فریم لس بدون فریم ساخته و اجرا می شوند که این عوامل هم روی قیمت نهایی تأثیرگذار است.

پنجره بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها محسوب می شود و معمولا شیشه آنها از جنس سکوریت است. شما با دانستن ابعاد شیشه، رنگ، میزان ضخامت و یراق آلات می توانید قیمت پنجره بالکن UPVC را از شرکت پنجره هافمن استعلام کرده، از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید. برای آگاهی از قیمت محصولات هافمن، با ما در تماس باشید.

 

پنجره بالکن و تراس UPVC

نحوه بستن بالکن با پنجره دوجداره ضد سرقت

جهت بستن بالکن و تراس با شیشه بهتر است ابتدا در مورد فرق تراس و بالکن بدانیم:

  •  بالکن: فضایی مسقف که جزء مساحت ساختمان به حساب می آید
  •  تراس: فضایی بدون سقف که عموما بخشی از مشاعات بنا است

بستن بالکن با شیشه دوجداره

بستن بالکن با پنجره دوجداره و یا شیشه دوجداره می توان از این فضای آزاد به عنوان فضای الحاقی پوشیده با عملکردهایی مثل اتاق، گلخانه، انباری، مطبخ و بخش  چایخوری به کار برده کرد. اگر قصد بستن بالکن با متریالی دارید که عایق بندی کاملی نسبت به گرد و غبار و سرما و گرما داشته باشد، بهترین محصول به کار گیری از پنجره دوجداره یو پی وی سی است.

جهت بستن بالکن از متریال های دیگری مثل شیشه بالکنی بدون فریم و طلق نیز می توان به کار گیری کرد. که عیب هایی از جمله عدم عایق بندی و تغییر رنگ طلق را دارد. یکی از مزایای بستن بالکن با پنجره دوجداره، ایجاد بازشو های متنوع در کنار عایق بندی کامل است. برای مشاوره رایگان در مورد بستن بالکن و تراس با ما با تماس بگیرید.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا