ارزانترین قیمت پنجره دو جداره سال1402

ارزانترین قیمت پنجره دو جداره سال1402

فهرست مطالب

پنجره دو جداره با ساختاری دو لایه و عایق بندی خاص برای عملکرد بهتر در حفظ حرارت و کاهش صدا مورد استفاده قرار می گیرد.در واقع از هوای خشک، گاز آرگون یا گاز کریپتون به عنوان عایق بین جداره ها استفاده می کنند. اگر به دنبال ارزانترین قیمت پنجره دو جداره هستید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در مورد قیمت پنجره دو جداره و ساختار آن در اختیار شما قرار بدهیم.

راهنمای خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره

پنجره‌های دوجداره بر اساس نوع چهارچوب و متریال دسته‌بندی می‌شوند. شیشه‌های استفاده شده در ساخت پنجره‌های دوجداره  از انواع مختلفی مانند فلوت، سکوریت، لمینت دو جداره و… است. ضخامت این شیشه‌ها  حدود 3 تا 10 میلیمتر است. توجه داشته باشید که طول عمر پنجره‌های دوجداره به جز کیفیت متریال، به محل نصب و شرایط جغرافیایی محیط نیز بستگی دارد.

انتخاب مناسب نوع چهارچوب، متریال و شیشه برای پنجره‌های دوجداره باید با توجه به نیازهای ساختمان و شرایط محیط انجام شود. قیمت پنجره دو جداره و کیفیت آن از جمله عواملی هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد.

راهنمای خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره

اولین سوالی که هنگام خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره مطرح می‌شود این است که چه عواملی روی قیمت پنجره دو جداره تاثیر می‌گذارند؟. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عوامل متعددی در قیمت نهایی پنجره های دو جداره تاثیر دارند که این عوامل عبارتند از:

1-جنس بکار رفته در ساخت پنجره دو جداره

پنجره‌های آلومینیومی از جنس آلومینیوم خالص ساخته می‌شوند، در حالی که پنجره‌های UPVC از پلاستیک UPVC پلی وینیل کلراید ساخته می‌شوند. آلومینیوم دارای خواصی مانند مقاومت در برابر زنگ زدگی و پایداری در برابر شرایط آب و هوایی است، در حالی که UPVC دارای خواص عایق حرارتی و صوتی بیشتری است.

مطالب پیشنهادی  محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

در مقایسه با پنجره های upvc،قیمت پنجره‌های آلومینیومی معمولاً بیشتر است. هر دو نوع پنجره طرح‌های متنوعی دارند.  پنجره‌های UPVC به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی بیشتر، معمولاً بهترین عملکرد را در این زمینه دارند. بنابراین، برای انتخاب مناسب بین پنجره‌های آلومینیومی و UPVC باید شرایط ساختمان و محیطی خود را در نظر بگیرید.

2-ابعاد پنجره دو جداره و طرح انتخابی

برای خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره توجه به ابعاد و سبک انتخابی نیز می تواند تاثیر بسزایی روی قیمت نهایی ساخت داشته باشد. بطور مثال اگر شکل بالایی پنجره دوجداره به صورت هلالی یا نیم دایره باشد، نیاز است که در ساخت پنجره دو جداره از پروفیل UPVC یا آلومینیوم حرارت دیده استفاده شود. این پروسه حرارت دهی به آلومینیوم  می‌تواندباث افزایش قیمت در تولید پنجره شود. در واقع عواملی مانند نوع و برند پروفیل استفاده شده، یراق آلات،تعداد پنجره‌های بازشو و رنگ پروفیل هم روی قیمت پنجره دو جداره تاثیر دارد.

3- جنس شیشه

راهنمای خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره

جنس و ویژگی‌های شیشه نیز می‌تواند تأثیر زیادی درخرید ارزانترین قیمت پنجره دوجداره داشته باشند. استفاده از شیشه‌های دودی یا رنگی می‌تواند باعث زیبایی بیشتر نمای نمای ساختمان شود. باید در نظر داشته باشید که استفاده از شیشه‌های دودی یا رنگی باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.

علاوه بر آن، استفاده از شیشه‌های ضخیم‌تر در پنجره‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد انرژی‌ای کمک کند و میزان انتقال حرارت و صدا را کاهش دهد و استفاده از شیشه‌های ضخیم‌تر نیز باعث تغییر قیمت در ساخت پنجره‌های دو جداره میشود.

ناگفته نماند که هزینه نصب، متراژ کار و تعداد کتیبه‌ها می‌تواند روی قیمت ساخت پنجره دو جدارنیز تاثیرگذار باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارزانترین قیمت پنجره دو جداره به متخصصان این زمینه و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی  فواید پنجره دوجداره ترمال بریک

استفاده از ارزانترین قیمت پنجره دو جداره به‌عنوان راهکاری اقتصادی

پنجره‌های دو جداره امنیت بالایی دارند زیرا شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد. وجود گاز آرگون بین شیشه‌ها، به عنوان عایق حرارتی، از خروج گرما در زمستان و ورود آن در تابستان جلوگیری می‌کند.

این نوع پنجره‌ها میزان صدا را کاهش داده و محیط آرامی را ایجاد می‌کنند. آنها نیازی به رنگ آمیزی ندارند، تمیز کردن آنها آسان است و در برابر گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم هستند. پنجره‌های دو جداره UPVC نیز در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند و هزینه‌های مربوط به گرمایش و سرمایش را کاهش می‌دهند. این نوع پنجره‌ها در برابر اشعه ماورا بنفش و مواد شیمیایی مقاوم هستند. به طور کلی، نصب پنجره‌های دو جداره در ساختمان‌ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

طول عمر زیاد به دلیل کیفیت بالا متریال و کاهش نیاز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، می‌تواند دلیل محکمی برای استفاده از ارزانترین قیمت پنجره دو جداره در ساختمان‌ها باشد.

 

استفاده از ارزانترین قیمت پنجره دو جداره به‌عنوان راهکاری اقتصادی

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با عواملی که روی قیمت نهایی و ساخت پنجره‌های دو جداره تاثیر می‌گذارد آشنا کنیم. همانطور که توضیح دادیم قیمت‌ها براساس نیاز و نوع متریال مصرفی متفاوت هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این زمینه در دفتر نمایندگی شرکت هافمن تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که شرکت هافمن به منظور خدمات رسانی بهتر و هر چه شایسته تر به شما مشتریان عزیز، در هر استان از کشور برای فروش جدید ترین محصولات دارای نمایندگی هستند. در واقع ما در استان تهران هم به نمایندگی رسمی از این شرکت اقدام به فروش مدل‌های مختلف از پنجره های دو جداره UPVC هافمن، با قیمت کارخانه‌ای کرده‌ایم.

مطالب پیشنهادی  حفاظ پنجره دوجداره

تهران، سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری
09122024158
02126760626
02122383441
021-26760208
021-22351443

سوالات متداول

1-پنجره دو جداره از چه متریالی ساخته شده است؟

پنجره دوجداره از شیشه‌های دو جداره و فریم UPVC ساخته می‌شود که این مواد به دلیل عایق حرارتی و صوتی  و  مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی، برای ساخت پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شوند.

2-قیمت پنجره دو جداره به چه عواملی بستگی دارد؟به عواملی مانند یراق آلات مورد استفاده، نوع و برند پروفیل،جنس شیشه،اندازه و ابعاد کار، شرایط ساختمان و… بستگی دارد.

3-استفاده از پنجره دو جداره مقرون به صرفه است؟بله،به دلیل طول عمر زیاد و کیفیت بالای متریال و کاهش نیاز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، می‌تواند دلیل محکمی برای استفاده از ارزانترین قیمت پنجره دو جداره در ساختمان‌ها باشد.

4-جنس شیشه مورد استفاده در پنجره‌های دو جداره چیست؟در پنجره های دو جداره از هوای خشک، گاز آرگون یا گاز کریپتون به عنوان عایق استفاده شده است.

 

 

 

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا