محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

فهرست مطالب

پنجره دوجداره یکی از مدل پنجره‌های مدرن می‌باشد که به خاطر قابلیت‌هایی که دارد بسیار در بین مردم به خصوص مردمی که در محیط‌های شلوغ یا مناطقی با آب و هوای نامتعادل زندگی می‌کنند، محبوب شده است. در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا شما را با روش محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره آشنا سازیم.

 

ساخت پنجره دوجداره

یک پنجره دوجداره با استفاده شیشه‌های دوجداره با فریم یو پی وی سی ساخته می‌شود؛ UPVC یک جایگزین عالی برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره‌های قدیمی می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای پنجره‌های دوجداره می‌توان به وزن پایین، مقاومت بسیار بالا در مقابل تغییرات آب و هوایی و همچنین مقاوم در برابر آتش سوزی اشاره کرد. به طور کلی، اساس یک پنجره دوجداره یو پی وی سی بر پایه شیشه‌های دوجداره می‌باشد.

مزایای استفاده از شیشه دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره

  • ذخیره انرژی: ساختار این شیشه‌ها به گونه‌ای است که میزان گرما ورودی و خروجی در فصل‌های مختلف سال تنظیم و استفاده از انرژی کاهش یابد.
  • کاهش میزان صدا در خانه: بهترین مزیتی که یک شیشه دوجداره دارد، فراهم کردن آرامش می‌باشد. شیشه‌های دوجداره به طور موثری از ورود و خروج صدا جلوگیری می‌کنند.
  • افزایش امنیت: به دلیل استحکام بالا، این شیشه‌ها به سختی شکسته می‌شوند و به همین دلیل امنیت منزل افزایش و احتمال سرقت کاهش خواهد یافت.
  • قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل: شیشه‌های دوجداره قابلیت نصب بر روی اکثر پروفیل‌ها، از جمله مدل‌های چوبی، آلوود و یو پی وی سی را دارند.
  • مهار اشعه UV: شیشه‌های دوجداره می‌توانند جلوی عبور اشعه ماوراء را بگیرند.
  • عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف: به دلیل ویژگی‌های مقاومت در برابر UV، رطوبت و … در شیشه دوجداره، این شیشه‌ها در مقابل شرایط جوی مختلف مقاوم می‌باشند.
  • عدم اشتعال: دمای ذوب این محصول، C°۳۸۵ می‌باشد؛ به همین دلیل در شرایط عادی این شیشه به هیچ عنوان آتش نخواهد گرفت.
  • مقاومت در برابر زلزله: به دلیل ساختار محکم شیشه‌های دوجداره، در برابر ضربه و فشار زیاد مقاوم می‌باشد؛ این ویژگی باعث شده است که این محصول تا حد زیادی در برابر زلزله مقاوم شده و به راحتی خرد نشود.
  • عمر بالا و حفاظت از محیط زیست: نسبت به مدل‌های معمولی، چند برابر عمر مفید بیش‌تری داشته و پس از سالیان دراز استفاده از آن، می‌توان آن را پس از تعویض، بازیافت کرده و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند.
  • عدم ایجاد بخار روی شیشه: به دلیل عدم انتقال دما و برخورداری از مواد رطوبت‌گیر، اختلاف دما خارج و داخل باعث ایجاد بخار بر روی آن نخواهد شد.
  • تنوع در طرح و رنگ: یک شیشه دوجداره می‌تواند مطابق با سلیقه شما و هر طرح و رنگی ساختی و اجرا شود.
مطالب پیشنهادی  پنجره کشویی و مزایای آن

 

خصوصیات بهترین پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره

پیش از اینکه به بررسی روش محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره بپردازیم، بهتر است تا با خصوصیات بهترین پنجره دوجداره آشنا شویم تا بتوانیم بهترین پنجره را خریداری نماییم:

  • به نوع شیشه به کار رفته در پنجره دوجداره و همچنین تعداد جداره‌های موجود در آن توجه داشته باشید. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، پنجره‌های دوجداره حداقل باید از دو تا جداره برخوردار باشند.
  • بهترین پنجره دوجداره باید از بهترین یراق آلات نیز برخوردار باشد.
  • به طور استاندارد، فاصله بین جداره‌های پنجره باید در حدود 6 تا 20 میلی‌متر باشد. بهترین پنجره‌های دوجداره باید از فاصله 15 میلی‌متری برخوردار باشند تا بتوانند بیش‌ترین کارایی را داشته باشند.
  • به میزان عایق حرارت بودن پنجره توجه داشته باشید. یک پنجره باکیفیت جدا از اینکه نباید مانع از ورود نور و صدا شود، بلکه باید در زمستان‌ها مانع از خروج گرما و در تابستان‌ها، مانع از خروج سرما از خانه شود.
  • و در آخر به لاستیک‌های آب‌بندی توجه داشته باشید تا فضای بین دو شیشه را به طور کامل درزبندی کرده کرده باشند. این فضا معمولاً با گازهای کریپتون یا آرگون پر می‌شود.

پروفیل پنجره دوجداره

در زمینه ساخت درب و پنجره در صنعت ساختمان سازی، پروفیل‌های یو پی وی سی نقش اساسی را ایفا می‌کنند. در لغت کلمه پروفیل به معنای ثابت بودن یک مقطع در یک طول مشخص می‌باشد. پروفیل‌ها در ابعاد، ضخامت و جنس‌های مختلفی که از کیفیت‌های مختلفی برخوردار می‌باشند تولید و روانه بازار می‌شوند، که در ساخت انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره نیز کاربرد دارند.

مطالب پیشنهادی  نحوه رگلاژ پنجره دوجداره

به طور کلی پروفیل هافمن یکی از بهترین‌های ساخت پنجره دوجداره در ایران می‌باشد. به هنگام محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره حتماً کیفیت پروفیل آن را نیز در نظر بگیرید.

 

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره

انجام مراحل نصب پنجره دوجداره کار ساده‌ای نبوده که همه بخواهند خودشان آن را انجام دهند. یک اندازه گیری اشتباه می‌تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و شما را ملزم به سفارش مجدد همه پنجره‌ها کند. تعویض پنجره یک فرآیند سخت و دشواری است که هرگونه اشتباه در اجرای آن می‌تواند به منزل شما آسیب برساند و باعث نفوذ رطوبت به دیوارها شود.

یک گارانتی استاندارد برای نصب پنجره دوجداره در حدود 12 سال می‌باشد، اگرچه در صورتی که یک پنجره به صورت حرفه‌ای نصب شده باشد، زمان گارانتی آن معمولاً بیش از 20 سال طول می‌کشد. پس در صورتی که به دنبال نصب کننده‌های حرفه‌ای برای نصب اسکلت و پنجره دوجداره می‌گردید، می‌توانید خدمات نصب و تعویض پنجره‌‎های دوجداره خود را به صورت رایگان در این سایت دریافت نمایید.

 

محاسبه قیمت پنجره دوجداره هافمن

 

قیمت پنجره دوجداره

در صورتی که می‌خواهید خود و بدون نیاز به مراجعه یا تماس با محل فروش و نصب پنجره دوجداره، قیمت پنجره را در آورید، باید یک سری مراحل را به دقت بررسی نمایید. به هنگام محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره باید عوامل زیر را در نظر بگیرید تا قیمت پنجره دوجداره به طور دقیق مشخص شود:

  1. کیفیت و برند پروفیل upvc
  2. کیفیت و جنس لولا، یراق و دستگیره پنجره دوجداره در هنگام محاسبه قیمت پنجره، تأثیر بسیار زیادی دارد.
  3. شیشه‌های دوجداره تمام صنعتی و شیشه‌های کارگاهی، هر یک بسته به کیفیت مواد و روش ساخت آن‌ها از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. به طور کلی به هنگام محاسبه قیمت پنجره‌های دوجداره باید به کیفیت مواد و روش ساخت آن توجه ویژه‌ای داشت.
  4. یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره، گالوانیزه داخلی و ضخامت آن‌ها که در داخل پروفیل upvc قرار می‌گیرد، می‌باشد. ابعاد و ضخامت پروفیل داخلی گالوانیزه برای تقویت پنجره در قیمت نهایی محصول نقش بسیار مهمی دارد. گالوانیزه U شکل که در پروفیل‌های UPVCقرار دارد، نقش بسیار مهمی در پنجره دوجداره دارد؛ در صورت عدم وجود این گالوانیزه‌ها و یا استفاده از یک گالوانیزه ضعیف، پنجره دوجداره ساخته شده به هیچ وجه از استحکام لازم برخوردار نخواهد بود.
  5. نوع واشر لاستیکی (لاستیک‌های آب‌بندی) مورد استفاده در پنجره‌های دوجداره باید به هنگام محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره نیز در نظر گرفته شود؛ برای مثال epdm گران‌ترین نوع لاستیک آب‌بندی می‌باشد.
  6. خدمات نصب و خدمات پس از فروش نیز در تعیین قیمت پنجره دوجداره تأثیر دارند، چرا که فونداسیون و نصب صحیح پنجره دوجداره، تأثیر بسیار مهمی در عایق بودن پنجره خواهد داشت.
مطالب پیشنهادی  خرید اینترنتی پنجره دو جداره

تعیین قیمت در مجموعه آی هوم

تمام این مواردی که در بالا گفته شده در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهند بود و باید به صورت دقیق و کامل مشخص شوند. همچنین شما می‌توانید محاسبه قیمت تمامی مراحل اجرا و نصب پنجره دوجداره را به مجموعه هافمن پنجره واگذار نمایید. جهت محاسبه قیمت با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا