هافمن _تولید کننده درب و پنجره UPVC

تولید کننده درب و پنجره

فهرست مطالب

هافمن یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت ( تولید کننده درب و پنجره ) می باشد. اگر بخواهید در و پنجره‌ های خود را بازسازی کنید. یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم. تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

با استفاده از پنجره دوجداره هافمن upvc شما می توانید زیبایی را به خانه خود بیاورید. اگر بدنبال این هستد که در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید و یا نور دهی خوبی به خانه خود اهدا نمایید؛ توصیه ما به شما استفاده از پنجره هافمن می باشد. هدف از این مقاله، معرفی انواع پنجره دو جداره می باشد، تا شما در زمان خرید انتخاب بهتری داشته باشید.  با ما همراه باشید.

فرآیند تولید کننده درب و پنجره استاندارد چیست ؟

 شیشه پنجره دوجداره از بهم چسباندن یک یا چند قاب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن  یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل می شود. و اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که ما بین یک یاچند جداره شیشه پر می شود، استوار است محفظه خالی  در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف که از ماده رطوبت گیر پر شده است ایجاد می گردد.

بدین ترتیب میزان انتقال گرما و سرما و نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، تزریق گاز به درون این محفظه  تو خالی، شیشه پنجره دوجداره را به یک عایق ایده آل حرارتی و صوتی تبدیل می نماید. این محصول که به صورت چشمگیری باعث کاهش انرژی می شود. یکی از مهم ترین روش ها برای ذخیره گرمایش و سرمایش و نیز کنترل صدا در  ساختمان هاست.

مراحل ساخت پنجره دوجداره را می توان این گونه بیان کرد:

  • برش اتوماتیک شیشه
  • خم کاری قاب های آلومینیومی
  • سوراخ کاری سطح اسپیسر به منظور جایگزینی سوپاپ گاز
  • تزریق مواد رطوبت گیر
  • تزریق بوتیل
  • شستشوی شیشه
  • خشک کردن شیشه
  • سیستم نصب قاب آلومینیومی
  • تزریق گاز
  • تزریق پلی سولفاید یا چسب نهایی

شیشه پنجره دو جداره upvc از چه موادی می باشد؟

  • شیشه جام ۴ تا ۶ میلیمتر در انواع مختلف و رنگهای متداول ( فلوت ساده، برنز، دودی، سبز، نقره ای، آبی، طلایی و…) می باشد.
  • اسپیسر : فلزی است از جنس آلومینیوم آلیاژی که جهت ایجاد فاصله بین دو شیشه به کار می رود.
  • مواد جاذب رطوبت : نمگیر سیلیکاژل ماده ای که فضای داخل اسپیسر را پر نموده و مانع از ورود رطوبت به فضای بین دو شیشه می شود.
  • بوتیل : چسب بوتیل نوعی چسب است که در دمای خاص بر روی اسپیسر تزریق شده وان را به شیشه دوجداره متصل می نماید.
  • چسب دوجزئی پلی سولفاید : چسبی است که منافذ دور اسپیسر متصل به شیشه ها را پر می کند.
  • گاز آرگون : مهم ترین نکته در تولید شیشه های دوجداره صنعتی، خشک نگه داشتن گاز آرگون به عنوان یک گاز خشک و بی اثر در فضای میان جداره هاست که به صورت عایق در تبادل اشکال انرژی (حرارت و صوت) عمل می کند.
مطالب پیشنهادی  پروفیل هافمن

انواع مختلف پنجره دو جداره upvc

انواع مختلف  تولید کننده درب و پنجره

پنجره تک حالته

پنجره‌ های دوجداره تک حالته به  روی یک محور افقی باز می‌شوند. و  به خانه‌ی شما رنگ می دهند، و از طرفی به صرفه هم هستند. همچنین  قابلیت جهت بازشوی آن‌ها اشاره کرد.

پنجره دوحالته

این نوع پنجره هم مانند یک پنجره لولایی ساده، به طور کامل باز می شود و هم از بالا برای تهویه هوا، باز می شود.

پنجره بازشوی لولایی

این درب و پنجره upvc، از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و باعث تهویه مناسب هوا می شود.

 

پنجره upvc سایبانی

پنجره سایبانی

پنجره  یو پی وی سی سایبانی از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود. بازشوی این پنجره به گونه ای به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره، از اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی جلوگیری می کند. و در سرویس های بهداشتی، حمام، راه پله، و نوگیر به کار می رود.

پنجره کمانی

پنجره کمانی از زیباترین نوع این پنجره ها است که از افق دارای قوس می باشد. و با انحنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد. این نوع پنجره فضای خانه را بزرگ تر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

پنجره فولکس واگنی

این نوع upvc بصورت کشویی باز می شود، با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و پس از بسته شدن پنجره، عایق بندی کامل بوجود نمی آید.

پنجره  کشویی

درب و پنجره پی وی سی کشویی در هنگام باز شدن، فضایی را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد.

درب و پنجره دوجداره کلاسیک

مزایای استفاده از تولیدکننده  درب و پنجره UPVC

قابلیت ضد حریق

UPVC ماده ای است که در برابر اشتعال مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر موارد از نظر نشت اسید، مشتعل شدن و تولید دود بسیار کم خطر می باشد.

عایق مناسب

یو پی وی سی نوعی عایق صوتی و حرارتی است. استفاده از این پنجره ها به میزان قابل توجهی از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. و به دلیل عدم انتقال حرارت نقش موثری در کاهش هزینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارد.

وزن سبک

 پنجره هایی که با پروفیل یو پی وی سی ساخته می شوند. برخلاف وزن سبک خود، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. و قدرت مکانیکی خوب از ویژگی های منحصر بفرد آنها محسوب می شود.

 پنجره دوجداره ضد حریق

سهولت نصب

سبک بودن وزن یو پی وی سی، نصب را آسان کرده و دیگر هیچ نگرانی در مورد سنگین بودن وزن آن و مشکلات مربوط به حمل آنها وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی  حفاظ پنجره دوجداره

عدم تغییر حالت

وجود پروفیل های یو پی وی سی درپنجره مانع از تغییر رنگ و حالت آنها در شرایط مختلف می شود.

شستشوی آسان

درب و پنجره های یو پی وی سی به نحوی ساخته می شوند، که می توان به تمام قسمت های آنها دسترسی داشت. و آنها را تمیز نمود. به همین دلیل تمیز کردن پنجره کار راحتی است و با محلول آب و صابون سریع تمیز می شوند.

آیا می دانید مزایای دیگر درب و پنجره دو جداره چیست؟

 

مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی

درب و پنجره هایی که از UPVC ساخته می شوند، مقاومت بالایی در برابر شرایط متغیر جوی، باران های اسیدی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان می دهند. اگر آنها در محیط اسیدی و بازی قرار گیرند، دچار خوردگی نخواهند شد.

درزبندی مناسب

درب و پنجره دو جداره UPVC، عایق مناسبی در مقابل صوت، نور خورشید و حرارت می باشند. پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها به کار می روند مقاومت بالایی دارند و گاز نئونی که به لایه های میانی درب ها تزریق می شود، آنها را به عایق مناسبی تبدیل نموده است، همچنین راهی برای ورود هوا به داخل ساختمان ندارند و از درزبندی مناسبی برخوردار هستند.

خاصیت آنتی باکتریال

رشد باکتری و قارچ در یو پی وی سی بسیار محدود است، از این رو از آنها می توان در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده نمود.

 

 درب و پنجره دوجداره آپارتمانی

تنوع شکل و رنگ 

این نوع درب و پنجره را می توان در ساختمان های متفاوت با معماری گوناگون نصب کرد. انعطاف پذیری پروفیل های UPVC بالا است. و طبق سلیقه مشتری به صورت سفید یا رنگی ساخته می شوند. پروفیل ها دارای رنگ و جلا هستند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

دوام و طول عمر بالا

یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و تغییر رنگ نمی دهد. علاوه بر آن در شرایط جوی دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود. به همین دلیل طول عمر آنها نسبت به سایر درب ها بالاتر می باشد و با خیالی آسوده می توان آنها را در ساختمان های نوساز نصب نمود و یا برای تعویض درب و پنجره های قدیمی از آنها استفاده کرد.

تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی تهران

تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی در تهران با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، مواد با کیفیت و تیم‌های متخصص، محصولاتی با کیفیت و کارآیی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. این درها و پنجره‌ها با ویژگی‌های ضد سرقت، عایق حرارتی و صوتی برتر، بهبود دهنده استانداردهای زندگی در محیط‌های شهری پر از صدا و جنب و جوش می‌باشند. با نصب این محصولات، ساکنان تهران می‌توانند به آرامش و رفاه بیشتری دست یابند و از زندگی در مرکز این شهر پر انرژی بهره‌برده و لذت ببرند.

مطالب پیشنهادی  پنجره upvc

یکی از چالش‌های معماری شهری تهران حفظ زیبایی‌ها و میراث‌های فرهنگی است. تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی با ارائه محصولات با طراحی‌های متنوع و جذاب، به همراه انطباق با ضوابط شهری و محیط‌زیست، به حفظ و بهره‌برداری بهتر از فضاهای شهری کمک می‌کنند. این درها و پنجره‌ها با جزئیات زیبا و متنوع، به تزئین و بهبود زیبایی‌های شهری کمک می‌کنند و به شهروندان افتخار استفاده از زیرساخت‌های شهری مدرن و زیبا را می‌دهند.

تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی در تهران با ترکیب تخصص فنی، کیفیت مواد و طراحی‌های زیبا، به تحقق اهدافی همچون بهبود کیفیت زندگی شهروندان، افزایش امنیت و حفاظت از محیط‌زیست شهری کمک می‌کنند. انتخاب محصولات این تولید کنندگان باعث می‌شود تا ساکنان تهران با آرامش و اطمینان بیشتری از زندگی خود در این شهر پر از انرژی برخوردار شوند و به عنوان شهروندانی مسئول و فعال، در فرآیند بهبود و توسعه شهری سهمی موثر داشته باشند.

 

خرید پنجره هافمن تولید کننده انواع درب و پنجره

 هافمن با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پنجره ها به بازار، همواره سعی بر جلب رضایت مشتریان خود داشته است. شما می توانید پنجره هافمن را بهترین قیمت و بدون هیچ واسطه ای و با گارانتی از هافمن پنجره خریداری نمایید. همچنین شما می توانید جهت هرگونه مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی بهترین راه حل برای انواع ساختمان ها و اماکن است . و ویژگی های آلومینیوم سبکی ، استحکام ،  مقاومت در برابر سایش بالا سازه های ساخته شده در این فلز را بسیار بادوام می کند ، بنابر این درب آلومینیومی بهترین گزینه برای استفاده در مکان هایی با ترافیک رفت و آمدی بالا در مغازه ها ، مراکز تجاری و تفریحی و سایر مکان های عمومی است.

آلومینیوم در معرض خوردگی نیست و همچنین تمام خواص عملکردی خود را در شرایط دمایی شدید از -80 تا 100 درجه سانتیگراد حفظ می کند. درب و پنجره آلومینیومی با مقاومت بالا در برابر تاثیرات خارجی ، عملکرد عملکرد و ظاهر بالای خود را بای چندین سال حفظ می کند. درب و پنجره آلومینیوم به طور فزاینده ای در بین معماران ، طراحان و صاحبان خانه محبوب است زیرا به میزان قابل توجهی به بهره وری انرژی کمک می کند و تمیز کردن و نگهداری آن نسبتا آسان تر می باشد.

 

قاب آلومینیومی پنجره دوجداره

 

درب و پنجره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک لاوه بر اینکه خانه شما را به خوبی عایق بندی می کند ، باعث تقویت قاب ها شده و احتمال تراکم را کاهش می دهند. بدون ترمال بریک ،قاب های آلومینیومی نصب شده در اتاق های با رطوبت بالا مانند آشپز خانه و حمام میعان ایجاد می کنند ؛ زیرا آلومینیوم بسیار سردتر هوای مرطوب داخل خانه است ، بنابر این به دمای گرم تر بیشتر واکنش نشان می دهد.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا