قیمت یراق پنجره دوجداره

یراق پنجره دوجداره

فهرست مطالب

مطمئنا کلمه یراق بارها به گوشتان خورده است و می دانید که عبارت یراق و یراق آلات برای چیزهایی مانند دستگیره درب و پنجره ها یا لولای کابینت‌ها به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تخصصی تر به تشریح یراق پنجره دوجداره و در نهایت به قیمت یراق پنجره دوجداره بپردازیم.

یراق چیست؟

 

یراق کاربردی

 

یراق در واقع یکسری ابزار فلزی است که توسط متخخصان تولید شده است. این ابزار ها عمدتا برای آسان‌تر و زیباتر شدن لوازم کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره دوجداره نیز همانند بسیاری دیگر از لوازم با  پیشترفت علم و تکنولوژی و رفتن به دنیای مدرن بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. پنجره دوجداره و حفاظ پنجره از جدید ترین راه حل ها و روش های طراحی در درب و پنجره محسوب می گردد. پنجره های دوجداره  از دو لایه شیشه تشکیل شده اند و یک لایه گاز بی اثر بین آنها مهر و موم شده است. این لایه دوم تقریباً دو برابر پنجره های معمولی عایق ایجاد می کند.

همانطور که گفته شد پنجره های دوجداره جدیدترین و متداول ترین پنجره مورد استفاده در ساختمان می باشد.اما یکی از مهمترین نکات در انتخاب آنها، انتخاب یراق آلات مناسب و متناسب با پنجره است. کاربرد استفاده از یراق آلات تنها برای زیبایی نیست بلکه برای راحت تر باز و بسته شدن درب و پنجره است. به این دلیل باید متناسب با نوع وسیله انتخاب گردد.

انواع یراق آلات

یراق آلات نیز همانند بسیاری از لوازم و وسایل دارای دسته بندی و انواع مختلفی هستند. به خاطر داشته باشید که علت و یا تفاوت آن ها برای دسته بندی، تنها در کاربرد آن ها این لوازم می باشد. در ادامه به معرف بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره می پردازیم. البته به طور کلی یراق آلات درب و پنجره دوجداره شامل یراق تک حالته، یراق دو حالته، یراق کشویی، یراق کشویی – لغزشی نیمه اتوماتیک، یراق کشویی – لغزشی تمام اتوماتیک و یراق تاشو تقسیم بندی می شوند. از ویژگی های مهم این یراق آلات می توان به استحکام بالا  و همچنین با توجه به مواد اولیه خوب با کیفیت به کار رفته، ماندگاری بالا نیز توجه کرد.

مطالب پیشنهادی  محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

به طور کلی یراق آلات درب و پنجره دوجداره شامل یراق تک حالته، یراق دو حالته، یراق کشویی، یراق کشویی – لغزشی نیمه اتوماتیک، یراق کشویی – لغزشی تمام اتوماتیک و یراق تاشو است. این یراق آلات بسیار مستحکم هستند و در درجه بالایی از نظر ماندگاری متریال قرار دارند.

یراق اسپانیولیت پنجره دوجداره

 

یراق اسپانیولت پنجره

 

اسپانیولت یا در اصطلاح قفل درب که یکی از مهمترین اجزای یراق آلات و نصب پنجره‌ دوجداره  نیز به شمار می آید. به این نکته توجه کنید که کیفیت اسپانیولت به نوع آلیاژ به کار برده شده در آن بستگی دارد. این جزء بسیار مهم تاثیر زیادی نیز در کیفیت درب و پنجره دوجداره دارد. بی کیفیت بودن آلیاژ استفاده شده در اسپانیولت باعث افزایش فشار بیشتر بر روی دستگیره‌های درب شده و همچنین موجب کاهش دوام و ماندگاری درب و پنجره های دوجداره می شود.

دستگیره درب و پنجره

یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش طول عمر درب و پنجره های دوجداره،انتخاب دستگیره مناسب است. دستگیره‌های بلندتر باعث می‌شود که فشار کمتری به اسپانیولت وارد شود.  به خاطر داشته باشید که دستگیره هایی که دارای اهرم توپُر هستند، از کیفیت بالاتری نسبت به سایر دستگیره ها برخوردار هستند.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب دستگیره مهم است، ضخامت صفحه اصلی دستگیره می باشد. علاوه بر موراد گفته شده، کیفیت آلیاژ به کاربرده شده در ساخت شفت چهار پهلو نیز بسیار مهم است زیرا به کارکرد بهتر و طولانی‌تر دستگیره‌ها کمک می‌کند.

سیلندر درب و چنجره

از دیگر یراق آلات پنجره دوجداره  که کاربرد فراوانی نیز دارد، سیلندر است. یکی از بهترین انواع سیلندرهای درب و پنجره، سیلندرهای برنجی هستند، که معمولا توسط آلومینیوم کاور می‌شوند.

مطالب پیشنهادی  مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران

زبانه قفل و پنجره دوجداره

از جمله یراق های مورد استفاده در درب و پنجره های دوجداره، زبانه قفل است. به خاطر داشته باشید که چه زبانه قفل بلند و چه کوتاه باشد،باید به طوری نصب شود که در هنگام باز و بسته شدن پنجره در جای خود فیکس شود. اما نکته دیگر این است که حداقل وزن لولا نیز باید برابر با ۱۱۰ گرم باشد تا بتواند در برابر شکستن از خود مقاومت نشان دهد.

قیمت یراق پنجره دوجداره

 

یراق قفل درب پنجره

 

در هنگام خرید ایندرب و پنجره  دوجداره به یکسری نکات که امری بسیار ضروری هستند  باید دقت کرد. هنگامی که به مراکز فروش پنجره دوجداره مراجعه می کنید حتماً  در خصوص یراق آلات به این نکته توجه کنید که یراق آلات استفاده شده با توجه به کارایی و وزن لنگه ها انتخاب شوند.

باتوجه به نوسانات قیمت ها در بازار، نمی توان قیمت دقیقی برای خرید یراق پنجره های دوجداره  مطرح کرد. درصورت تمایل می توانید با گروه هافمن ، با سال ها سابقه در خصوص تولید و فروش انواع درب و پنجره دوجداره با کیفیت تماس بگیرید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت یراق پنجره دوجداره

تعیین قیمت یراق پنجره دوجداره تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که در ادامه به توضیح سه عامل کلیدی که تأثیر مستقیم بر قیمت این نوع پنجره‌ها دارند، می‌پردازیم:

جنس و کیفیت مصالح: انتخاب مواد اولیه و جنسیت آن‌ها تأثیر مستقیم در قیمت نهایی یراق پنجره دوجداره دارد. پنجره‌های با جنس‌های با کیفیت‌تر مانند آلومینیوم با عمر زیاد و مقاومت در برابر آب، حرارت و رطوبت معمولاً هزینه بیشتری دارند. همچنین، استفاده از شیشه‌های دوجداره با ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی منجر به افزایش قیمت می‌شود.

مطالب پیشنهادی  نمای کرتین وال چیست؟

اندازه و ابعاد پنجره: ابعاد و اندازه پنجره دوجداره نیز تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر قیمت دارد. پنجره‌های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند، زیرا نیاز به مصالح بیشتر و مهارت بیشتری در تولید و نصب دارند.

طراحی و امکانات اضافی: طراحی خاص، رنگ‌آمیزی دلخواه، سیستم باز و بسته‌شدن مکانیزه و سایر امکانات اضافی می‌توانند قیمت پنجره را به طور قابل توجهی افزایش دهند. امکاناتی مانند قفل‌های امنیتی، تهویه‌ی مکانیزه و ریموت کنترل نیز می‌توانند جزء عوامل افزایش دهنده قیمت باشند.

در نهایت، ترکیب این عوامل با یکدیگر تعیین‌کننده قیمت نهایی یراق پنجره دوجداره خواهد بود. بهترین راه برای انتخاب پنجره، تحقیق دقیق در مورد انواع مختلف پنجره‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها، و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها است تا تصمیم به خرید هوشمندانه‌تری اتخاذ گردد.

 

یراق اسپانیولت

 

درباره مجموعه هافمن

خانواده بزرگ هافمن به منظور خدمات رسانی بهتر و هر چه شایسته تر به مشتریان خود، در هر استان از کشور برای فروش جدید ترین محصولات خود دارای نمایندگی می باشد. ما در استان تهران با داشتن نمایندگی رسمی از این شرکت اقدام به فروش مدل های مختلف از پنجره های دوجداره UPVC هافمن، با قیمت کارخانه ای کرده ایم. اگر به دنبال این هستید که خانه، محل کار خود، را زیباتر سازید، در انرژی صرفه جویی نمایید و یا از آلودگی های صوتی به دور باشید می توانید در هر نقطه که از تهران هستید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شما بسته به سلیقه خود می توانید سفارش دهید. در اخر خیال خود خود را بابت خرید محصولی اورجینال همراه با گارانتی راحت نمایید.

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه هافمن با ما از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02122351443

09122024158

 

 

 

 

 

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا