ترفندهای فروش پنجره دوجداره

ترفند های فروش پنجره دوجداره

فهرست مطالب

ترفند های فروش پنجره دوجداره

اگر این مقاله را می خوانید، احتمالا  قصد خرید محصولات  پنجره دو جداره را دارید. چه بخواهید از ما خرید کنید یا نه، باید این هفت ترفند را که توسط فروشندگان غیراخلاقی شیشه های دوجداره به کار رفته است، بدانید تا سرتان کلاه نرود!

در زیر این ترفند های فروش پنجره دوجداره UPVC را در قالب لیست شماره گذاری شده فهرست می کنیم. هنگامی که خواندن این نکات را به پایان رساندید، در مورد شناخت ترفندهای فریبنده که توسط فروشندگان پنجره دو جداره  متفرقه استفاده می شود، پیش روی شما قرار می گیرد.

ترفند شماره 1: ارائه تخفیف های کلان

برخی از فروشندگان شیشه و پنجره دوجداره آن طور که به نظر می رسد تخفیف قابل توجهی نسبت به قیمت اصلی را ارائه نمی دهند. این روش معمولاً با عنصر کمبود همراه است، یعنی شما باید به سرعت خرید کنید وگرنه خطر از دست دادن این تخفیف را دارید.

بنابراین “کمبود و تخفیف لحظه‌ای”برای اجبار به خرید فوری از طرف شما استفاده می شود. یک دلیل وجود دارد که این روش بسیار گسترده است، و این به دلیل کارایی آن است. وقتی منفعت محدود به ما ارائه می شود، در مقایسه با مزیتی که به طور دائمی برای ما باز است، مقایسه می شود بسیار بیشتر احتمال دارد که بر اساس انگیزه عمل کنیم.

 فروش پنجره دوجداره

این روش به اندازه کافی جالب توجه است، این روش فقط در صنعت پنجره دو جداره نیست. به عنوان مثال، تا زمانی که ترفندهای کالایی را با قیمت کامل به مدت 28 روز در یک فروشگاه واحد داشته باشند، پس از آن می توانند کالای مشابه را با تخفیف در تمام فروشگاه های خود در سطح کشور به بازار عرضه کنند. بنابراین وقتی می بینید یک بطری نوشابه از  کاهش 50 درصدی  یافته است، قبل از خرید دوباره فکر می‌کند.

ترفند شماره 2: افسانه “طرح های دفع دولت”

یک ترفند دیگر که توسط فروشنده برند متفرقه پنجره دوجداره انجام شد، ارائه تخفیف مربوط به طرح دولت است. این طرح ها کاملا ساختگی است، اما هنگامی که شما را متقاعد می کند که قصد تخفیف واقعی را دارید، دلیل منطقی برای فروشنده ارائه می دهد. به نظر می رسد این طرح در ازای پنجره ها و درهای قدیمی شما هزاران صورت حساب را از دست می دهد. فروشنده اغلب می گوید “اما این طرح فقط برای دو هفته دیگر معتبر است” تا شما را وادار کند اکنون اقدام کنید.  این به سادگی دروغی است که باید نادیده بگیرید.

مطالب پیشنهادی  شیشه مناسب برای پنجره دوجداره

ترفند شماره 3: تخفیف های ساختگی

این تاکتیک به طور معمول از طریق تبلیغات آغاز می شود و پس از تماس با یک فروشنده ، با او تماس می گیرد.

با استفاده از این تاکتیک، آگهی محصولات دو جداره را با تخفیف خارق‌العاده مشاهده خواهید کرد. وقتی از نمایشگاه دو جداره بازدید می کنید، محصولی که این آگهی های مربوط به آن دارند به طرز جادویی تمام “به فروش می رسد”. سپس فرد فروشنده شما را تحت فشار قرار می دهد تا یک محصول دوجداره با قیمت بالاتر را که قصد خرید آن را ندارید، خریداری کند.

ترفند 4: نصب تمام پنجرها با پرداخت نصفه هزینه

در این ترفند که بسیار ساده و بسیار است: فروشنده پیشنهاد می کند هنگام تهیه محصولات آنها برای جلوی خانه خود، هزینه تأمین و نصب شیشه ها و درهای عقب شما را به صورت رایگان بپردازد. این معادل 50٪ تخفیف در محصولات و خدمات آنها است.

اگر به خرید بپردازید، متوجه خواهید شد که هزینه های اولیه آنها بسیار بالا رفته است. هزینه تأمین و نصب پنجره های جلویی شما احتمالاً بیشتر از استفاده از خدمات یک شرکت شیشه دو جداره معتبر و صادق است که بابت جلو و عقب پنجره ها و درها از شما هزینه می گیرد.

هیچ شرکت پنجره دوجداره قادر نیست محصولات خود را به صورت رایگان هدیه دهد، بنابراین هر نوع پیشنهاد از این نوع در واقع صرفاً راهی برای کلاهبرداری از پول شما است.

راه کارهای فروش پنجره دوجداره

متأسفانه، بسیاری از مردم به دلیل این کلاهبرداری تمایل دارند که ایده گرفتن چیزی رایگان را دوست دارند. با گذشت ضرب‌المثل قدیمی، “یک احمق و پولش به راحتی تقسیم می شود.” این فروشندگان با ارائه این پیشنهادات به هوش شما توهین می کنند و تصور می کنند که شما ساده لوح هستید!

اگر مشمول چنین پیشنهادی شدید، از شما می خواهیم که به راحتی از این “ارائه فروش” اخراج کنید در حالی که غرور و پول شما هنوز دست نخورده است!

ترفند شماره 5: چاپلوسی و ارائه القاب برای ترغیب به خرید پنجره

یکی از روش های تبلیغ و ترغیب به خریدن استفاده از روش چاپلوسی است. اگر فروشنده شما چاپلوسی می کند، از پذیرفتن این تاکتیک فروش خودداری کنید.

ترفند های فروش پنجره دوجداره 6: برای دریافت قیمت بهتر با مدیر آنها تماس بگیرید

این ترفند شاید پدربزرگ همه آنها باشد. در اینجا، فروشنده در کتاب “تأثیر: روانشناسی ترغیب” از آنچه رابرت سیالدینی “سلاح اقتدار” می نامد، بهره می برد.

مطالب پیشنهادی  تفاوت پنجره آلومینیومی ترمال بریک با پنجره upvc

اما این چگونه کار می کند؟ به سادگی فروشنده به شما تخفیف می دهد اما شما هنوز تمایلی به خرید ندارید. برای “بازار گرمی” بیشتر، فروشنده ادعا می کند که صلاحیت تخفیف بیشتر را ندارد اما مدیر فروش وی این اختیار را دارد.

به طور معمول یک تماس تلفنی دنبال می شود که در آن فروشنده درخواست می کند تخفیف دیگری به این قیمت تخفیف داده شده اضافه شود.

این درخواست برای تخفیف بیشتر همیشه پذیرفته می شود. از این گذشته، شما خاص هستید و فروشنده بیشترین علاقه به شما را دارد … امیدوارم متوجه شوید که ما کنایه می زنیم!

غالباً فروشنده با مدیر فروش در آن طرف تلفن بازی “کارمند خوب ، مدیر بد” را انجام می دهد. به نظر می رسد مدیر در برابر ارائه تخفیف بیشتر به شما مقاومت نشان می دهد، اما فروشنده در مقابل مدیر خود “ایستادگی می کند” و اصرار دارد که به هر قیمت باید تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد.

این ترفند فروش، شما را مجذوب خود می‌کند. حقیقت صادقانه این است که شما خاص نیستید. فروشنده صرفاً با استفاده از یک ترفند قدیمی می تواند شما را در ازای محصولات دو جداره از پول سخت به دست آمده جدا کند.

 ۳ روش بازاریابی و فروش پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره یکی از پرطرفدارترین محصولات در صنعت ساخت و ساز و نوسازی می باشد. این نوع پنجره ها به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله افزایش بهره حرارتی و صوتی، کاهش هزینه های انرژی، جلوگیری از ایجاد ترک در اثر تغییرات آب و هوایی، مقاومت بالا در برابر سایش و آسیب و ظاهر زیبا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات معمولاً در بازارهای رقابتی مدرن به فروش می رسند که نیاز به استراتژی های بازاریابی و فروش منحصر به فردی دارند.

اولین روش

بازاریابی و فروش انلاین پنجره دوجداره، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. با افزایش روزافزون تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، داشتن حضور آنلاین قوی برای هر کسب و کاری حیاتی است. ایجاد یک وب سایت کارآمد و جذاب که مزایا و ویژگی های پنجره های دوجداره را به خوبی نشان دهد و ارتباط موثر با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل از مراحل مهم بازاریابی این محصولات است.

مطالب پیشنهادی  بهترین پنجره دو جداره برای ساختمان

روش دوم

بازاریابی پنجره دوجداره

می تواند استفاده از تکنیک های مختلف تبلیغات و ترویج در جوامع محلی و ملی باشد. حضور در نمایشگاه های معتبر صنعت ساختمان، ارائه سمینارها و کارگاه های آموزشی مزایا و فواید شیشه های دوجداره، تبلیغات در رسانه های داخلی و ملی و برقراری ارتباط موثر با معماران، کارشناسان ساختمانی و مشتریان بالقوه از جمله راهکارهای موثر برای جذب می باشد. مخاطب و افزایش فروش، همچنین ارائه تخفیف و پیشنهاد ویژه در مدت زمان محدود می تواند عاملی برای تشویق مشتریان به خرید باشد.

 

راه سوم

و مهم فروش پنجره دوجداره، ایجاد اعتماد و رضایت مشتری است. بازاریابی و فروش موفق مستلزم ارائه محصول با کیفیت، خدمات پس از فروش عالی و مشاوره حرفه ای است. اطمینان از کیفیت ساخت و عملکرد پنجره های دوجداره، ارائه گارانتی مناسب و پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان از جمله عواملی است که به اعتمادسازی مشتریان و افزایش رضایت آنها کمک می کند. همچنین جمع آوری نظرات و انتقادات مشتریان و بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات به عنوان اقدامات اصلاحی و بهبود مستمر، در بهبود تجربه مشتری و حفظ جایگاه رقابتی کسب و کار شما موثر خواهد بود.

استفاده از این سه روش بازاریابی و فروش به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات پنجره دوجداره خود را برای مشتریان هدف معرفی کنید، آنها را جذب کنید و با اعتمادسازی مشتریان به راحتی نقشه موفقیت در صنعت را طی کنید. با پیروی از استراتژی های بازاریابی مناسب و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات می توانید به عنوان نامی آشنا و قابل اعتماد در بازار رقابتی پنجره های دوجداره شناخته شوید.

چگونه باهوش بمانیم

اولین کاری که برای جلوگیری از این ترفند ها باید انجام دهید خرید در اطراف است. ما به شما توصیه می کنیم که به سادگی پیشنهاد خود را به شرکت های متفرقه  پنجره دو جداره محدود نکنید.

این شرکت ها از فروش خود به بازاریابان صورت کمیسیون پرداخت می کنند ، بنابراین کنترل رفتار و فریب های فروشندگان برای کارمندان این شرکت ها امری طبیعی به نظر می‌رسند.

هافمن پنجره

پنجره هافمن از بهترین تولید کننده‌های درب و پنجره و انواع پروفیل می باشد. محصولات ما دارای استندارد روز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا