امنیت پنجره های UPVC

امنیت پنجره های UPVC

فهرست مطالب

حفظ امنیت خانه یکی از دغدغه های مهم افراد برای داشتن یک زندگی آرام است. یکی از عوامل حفظ امنیت خانه، استفاده از درب و پنجره ضد سرقت است. درب و پنجره های UPVC و توری پنجره دوجداره upvc به علت داشتن طراحی بسیار دقیق در هنگام ساخت و استفاده از قاب درونی فولاد گالوانیزه، دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و حتی سرقت هستند و این امر باعث محبوبیت بالای این مدل درب و پنجره شده است. در ادامه به توضیح حفظ امنیت پنجره های UPVC خواهیم پرداخت.

 

روش‌های نفوذ سارق به منزل از طریق پنجره

به طور کلی سارق‌ها از 3 روش جهت عبور از پنجره و ورود منازل استفاده می‌کنند؛ در صورتی که بتوانیم یک مانع برای این روش‌ها بگذاریم، در واقع توانسته‌ایم که امنیت پنجره های UPVC را تأمین کنیم. روش‌های نفوذ سارق به شرح زیر می‌باشد:

  1. اولین روش ورود سارق این است که سارق، کل پنجره را به همراه قاب از جا در میاورد.
  2. روش دوم ورود، شکستن قفل پنجره دوجداره و باز کردن آن می‌باشد.
  3. روش آخر ورود هم، شکستن شیشه پنجره دوجداره و نفوذ راحت به آن می‌باشد.

حال که روش‌های نفوذ یک سارق از طریق پنجره آشنا شده‌ایم، پس در ادامه با ما همراه شوید تا با روش‌های جلوگیری از ورود سارق از طریق پنجره‌ها، آشنا شوید.

 

حفاظ پنجره دوجداره UPVC

پنجره های دو جداره یو پی وی سی نسبت به پنجره های معمولی دارای مزایای فراوانی هستند. این پنجره ها از ورود صداهای شهر به منزل شما جلوگیری کرده و آرامش را فراهم میکنند؛ علاوه بر این، یک عایق بسیار مناسب حرارتی هستند که از به هدر رفتن انرژی سیستم گرمایش و سرمایش جلوگیری می کنند. ایزوله بودن این پنجره ها در زمان بسته بودن، و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و بخصوص دوده و سیاهی نیز از دیگر مزایای آن است.

علاوه بر این به دلیل استحکام این پنجره امنیت پنجره های UPVC نیز بسیار بیشتر از پنجره های سنتی می‌باشد. چارچوب این پنجره ها از UPVC ساخته شده که به مراتب از آلومینیوم هم مقاوم تر هستند. ولی به هرحال نرده کشی این پنجره ها هم بخصوص در طبقات پایین توصیه می شود تا بتوانید از ورود غیر مجاز جلوگیری کرده و در زمان عدم حضور در منزل آرامش خاطر داشته باشید. نرده ها معمولا از جنس فلز هستند و می توانند با توجه به فرم پنجره شما در طرح های مختلفی ساخته شوند.

مطالب پیشنهادی  فروش پنجره دوجداره وین تک در تهران

 

حفاظ پنجره های UPVC

 

محفاظ پنجره دوجداره شبه چوب و وینیل

جهت برقرای امنیت پنجره های UPVC می‌توان از حافظی مانند حفاظ شبه چوب و وینیل استفاده کرد. این نوع حفاظ مناسب ویلا و خانه‌های شمال کشور است چون مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد. علاوه براین، حفاظ شبه چوب و وینیل در برابر آتش هم مقاوم است. عیب این نوع حفاظ تنوع کم آن و البته گرد و غبار گرفتن در طول زمان است که البته با کمی دقت و رسیدگی حل می‌شود.

قفل ایمنی برای پنجره UPVC

با توجه به این که در برخی مواقع کودکان امکان باز کردن پنجره ها را دارند و این امر ممکن است خطر آفرین باشد، شرکت کاله قفل ایمنی را تهیه کرده است که بتواند از این مشکل پیشگیری کند و همچنین این قفل برای جلوگیری از ورود دزد و سرقت از منازل مناسب است.

قفل ایمنی پنجره های دو جداره UPVC می‌تواند برای افزایش امنیت پنجره های UPVC و محافظت از خانه و محل کار کارآفرینان از حوادث سرقت استفاده شود، همچنین برای اطمینان از ایمنی کودکان مناسب است. ویژگی این قفل ایمنی، هشدار دهندگی آن است. شما می توانید باز شدن در ورودی را کنترل کنید. روش کار به این صورت است که در زمانی که پنجره ها و درها باز می شوند، زنگ هشدار به صدا در می آید و قفل باز نخواهد شد. امنیت قفل ایمنی موجب بالاترین سطح حفاظت خواهد شد.

با صدایی که در خانه یا خارج از منزل بیرون می آید، می توانید از دزدی در امان بمانید. صدای زنگ در اطراف نیز شنیده می شود. با استفاده از این سیستم که به عنوان قفل ایمنی کودک استفاده می شود، حتی اگر فرزندان شما در خانه نیستند می توانید احساس امنیت کنید.

مطالب پیشنهادی  نظافت و نگهداری در و پنجره دوجداره

با نصب قفل کودک در پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی، درهای فولادی و بالکن های شیشه ای می توانید از بازکردن پنجره ها و درها توسط کودکان جلوگیری کنید. این قابلیت به خصوص برای افرادی که در طبقات بالای ساختمان های چند طبقه زندگی می کنند، موثر است.

 

قفل ایمنی برای پنجره UPVC

 

یراق آلات امنیت پنجره های UPVC

یراق آلات یکی از مهمترین عوامل نگهدارنده پروفیل بازشو و پروفیل فرم و امنیت پنجره های UPVC هستند. یراق پنجره هافمن UPVC به گونه ای طراحی شده است که مانع از ورود سارقان به داخل خانه می شود. در یراق آلات از پین های قارچی شکل استفاده شده است که هنگام بستن پنجره و چرخیده دستگیره در پلیت های ضد سرقت درگیر می شود و از ورود سارقان جلوگیری می کند.

استفاده از شیشه های سخت یا نشکن

جدا از حافظ‌ها، می‌توان از شیشه‌های سخت یا نشکن جهت افزایش امنیت پنجره های UPVC استفاده کرد. شیشه پنجره مقاوم در برابر خرد شدن دارای مواد مختلف مانند پلی کربنات ، پلاستیک یا اکریلیک است. این مواد با توانایی مقاومت در برابر ضربه زیاد از شیشه قوی تر هستند و از خرد شدن و شکستن شیشه محافظت می کنند.

  •     نصب این شیشه ها آسان است.
  •     مزیت استفاده طولانی مدت را دارند و قابلیت اطمینان را فراهم می کند.
  •     می توان آنها را برای هر هر پنجره ای با اندازه های مختلف نصب نمود.

 پروفیل دوجداره یو پی وی سی

پروفیل پنجره دوجداره نقش مهمی در نگهداری کلیه اجرا پنجره دارد، هرچه پروفیل بر اساس استاندارد جهانی تولید شود سیستم ایمنی و ضد سرقت بالایی دارد. علاوه بر این استفاده از گالوانیزه مقاوم، امنیت و ضد سرقت بودن پنجره را بالا می برد. طراحی این پنجره ها بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که زهواره خارج خانه نباشد؛ زیرا در این صورت سارق می تواند خیلی راحت زهواره را در آورده و وارد خانه شود. در پنجره هایی که رو به بیرون باز می شوند باید از پروفیل دوجداره  UPVC استفاده شود، زیرا در این حالت درب به بیرون باز شده ولی زهوار در در داخل محیط می باشد در نتیجه سارق نمی تواند به زهوار دسترسی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی  بهترین برند یا مارک پنجره دوجداره

 

 پروفیل دوجداره یو پی وی سی

 

دستگیره ضد سرقت درب و پنجره یوپی وی سی

برای محدود کردن سارقان جهت استفاده و بازکردن درب و یا پنجره دوجداره یو پی وی سی می بایست دستگیره ها به صورت کلید خور باشند تا فعال بودن آن برای دیگران غیر ممکن باشد و فقط مالکین با در دست داشتن کلید امکان باز و بسته کردن درب یا پنجره دوجداره یو پی وی سی را داشته باشند.

خرید پنجره های UPVC هافمن

مجموعه هافمن پنجره تولید کننده پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی قادر به تولید و نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت  می باشد. همچنین این شرکت قادر است مشاوره های لازم را جهت اجرا درب و پنجره دوجداره  ضدسرقت به مشتریان عزیز اعلام نماید. شما می توانید جهت خرید این پنجره ها به نمایندگی رسمی هافمن در تهران، مراجعه نمایید، و یا برای کسب اطلاعات در این زمینه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و با سفارش پنجره و پروفیل های UPVC خانه خود را ایمن کنید.

امیدواریم با مطالعه مطالب یاد شده بتوانید پنجره ای ایمن برای محیط کار و محیط زندگی خود انتخاب نمائید.

آدرس نمایندگی : تهران، سعادت آباد، بلوار 24 متری، نبش پنجم شرقی،پلاک 27، واحد 6

راه های ارتباطی :

02122383441

021-26760208

021-22351443

02126760626

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا